Monday 10 March 2014

Είσαι συγγραφέας; Έχεις δωρεάν εισιτήρια για το τρένο!





 Η σιδηροδρομική εταιρεία Armtrak ξεκίνησε να εφαρμόζει μια φιλόδοξη ιδέα για να προσελκύσει νέους πελάτες.  Επειδή αν είσαι συγγραφέας, είναι πιο ωραία να γράφεις ταξιδεύοντας με το τρένο, η Armtrak προσέφερε δωρεάν εισιτήρια  για ένα “test drive” σε επιλεγμένους πελάτες της! Η πρώτη που κέρδισε εισιτήριο ήταν η συγγραφέας Jessica Goss, που από την έδρα της, στη Νεα Υόρκη ταξίδεψε στο Σικάγο.  Αφού η Jessica ολοκλήρωσε το ταξίδι της, η σιδηροδρομική εταιρεία Armtrak ανακοίνωσε το σχέδιο της να αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που θα επιτρέπει σε συγγραφείς να ταξιδέψουν άνετα και φτηνά με τα τρένα της.


Όλα ξεκίνησαν από το Twitter και μια ατάκα από την συνέντευξη του συγγραφέα Alexander Chee στο περιοδικό Pen. Ο Chee δήλωσε «Ακόμα πιστεύω πως το τρένο είναι το καλύτερο μέρος για να γράψεις. Μακάρι η Armtrak να είχε φτηνά δρομολόγια για συγγραφείς. Το tweet διαδόθηκε με ταχύτητα αστραπής. Σύντομα κι άλλοι συγγραφείς εξέφρασαν την ίδια επιθυμία. Η Jessica Goss έκανε το κάτι παραπάνω ρωτώντας την Armtrak «τι περισσότερο θέλεις για να πραγματοποιήσεις την επιθυμία μας;». Η εταιρεία δεν άργησε να απαντήσει. «Θέλετε να κάνουμε ένα test drive;». Η συγγραφέας δήλωσε παρούσα. Απάντησε με email στην εταιρεία και στην συνέχεια έκλεισε το εισιτήριο της: Μετ` επιστροφής για την λίμνη Shore στο Σικάγο. Βέβαια μόνο ένας συγγραφέας θα επιχειρούσε να ταξιδέψει με το τρένο σε μια από τις πιο παγωμένες περιοχές της πόλης του Σικάγο. Κι όμως η Jessica Goss δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά της.  Ταξίδεψε από την Νέα Υόρκη στο Σικάγο και ξανά πίσω με την ειδική προσφορά της εταιρείας. Ήταν η μόνη τυχερή «ή τουλάχιστον αυτό με έκαναν να πιστέψω. Και σίγουρα το πέτυχαν!» Επίσης ήταν και η μόνη που ταξίδευε δωρεάν.

Μέσα σε συνολικά 39 ώρες ταξιδιού, η Jessica έγραψε αρκετά. Σε ένα άρθρο της προς την Paris Review ανέλυσε γιατί είναι τόσο ξεχωριστό να γράφει κανείς μέσα σε τρένο: «Είναι ένα μοναδικό περιβάλλον για δημιουργική σκέψη. Σε εξωθεί από την καθημερινότητα.»  Η εμπειρία της Jessica συγκίνησε αρκετούς συγγραφείς, οι οποίοι βομβάρδισαν την Armtrak με tweets-τύπου «θέλω κι εγώ ένα τέτοιο εισιτήριο».  Ο έντονος ενθουσιασμός των followers της Armtrak σύμφωνα με την διευθύντρια των social media της εταιρείας Julia Quinn οδήγησε την εταιρεία στο να διαμορφώσει ένα μόνιμο πρόγραμμα για την παροχή ποιοτικών και φτηνών εισιτηρίων σε ανθρώπους που ασχολούνται με το γράψιμο επαγγελματικά ή από hobby. Σύμφωνα με την Quinn αυτή την εποχή η εταιρία «ακούει» τους συγγραφείς μέσα από τον διάλογο που έχει ξεκινήσει στο Twitter. Η Armtrak με την βοήθεια των social media αποκτά επαφή με τους πελάτες της για να τους πρσφέρει αυτό ακριβώς που αναζητούν: Mια προσφορά, μια εμπειρία κομμένη και ραμμένη σε αυτό που προτιμούν.  Θέλουμε κι εμείς να γράψουμε μέσα στο τρένο, μπορούμε Τραινοσέ;




Share this article :

0 comments:

Post a Comment