Monday 12 May 2014

Donald Sterling: Συνέντευξη και (περίπου) συγνώμη




O Donald Sterling, έδωσε συνέντευξη στον Anderson Cooper του CNN, που αναμένεται να προβληθεί στην Αμερική σήμερα το βράδυ. Όπως ήταν φυσικό, ο ιδιοκτήτης των LA Clippers ρωτήθηκε από τον Cooper για όλα τα θέματα που αφορούν το πρόσφατο ρατσιστικό του παραλήρημα που τον έκανε γνωστό ακόμα και σε όσους δεν είχαν ασχοληθεί ποτέ στο παρελθόν με το NBA και το μπασκετ γενικότερα. Ήδη έχουν γίνει γνωστά τα σημαντικότερα κομμάτια της συνέντευξης, από το CNN:

Συγνώμη:
«Αν είπα ή έκανα κάτι κακό, ζητάω συγνώμη»

Magic Johnson:
«Είναι ένας καλός άνθρωπος. Εννοώ πως, τι μπορώ να πω εγώ για εκείνον; Όμως, έχει κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να βοηθήσει τα παιδιά των μειονοτήτων; Δεν νομίζω. Αλλα θα το πω, είναι σπουδαίος άνθρωπος. Απλά δεν πιστεύω πως είναι καλό παράδειγμα για τα νεαρά παιδιά του Los Angeles.»

Για την «κασέτα» με το ρατσιστικό του παραλήρημα:
«Όταν το ακούω δεν ξέρω πως θα μπορούσα εγώ να πω τέτοια πράγματα. Δεν ξέρω γιατί αυτό το κορίτσι με έπεισε να μιλήσω με τέτοιο τρόπο»



Τελικά ήταν στημένο:
«Ναι, ήταν παγίδα! Ποτέ δεν μιλάω με τέτοιο τρόπο για ανθρώπους. Μιλάω για ιδέες, ποτέ για ανθρώπους.»

Είναι ρατσιστής;
«Όχι δεν είμαι ρατσιστής. Είμαι εδώ γιατί έκανα ένα μεγάλο λάθος και θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλους όσους πλήγωσα με την συμπεριφορά μου.»

Αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία;
«Είμαι ένας καλός επαγγελματίας που έκανε ένα λάθος και εκλιπαρεί για συγνώμη. Έκανα ένα λάθος μετά από 35 χρόνια στον χώρο, δεν αξίζω μια συγνώμη. Αγαπαώ την λίγκα, τους συνεργάτες μου, έκανα ένα τρομακτικό λάθος και δεν θα ξανασυμβεί. Αν η ανώτατη αρχή της λίγκας πειστεί για τις προθέσεις μου θα με συγχωρήσουν.»

In other words, ο Sterling θέλει να πει: Αφού μέχρι τώρα κανείς δεν είχε πρόβλημα με τον ρατσισμό στο NBA γιατί ασχολείστε μαζί μου;





Share this article :

0 comments:

Post a Comment