Friday 20 June 2014

Κάνε επανάσταση, στείλε Yo: 6 Απορίες για την νέα mobile εφαρμογή






Τι είναι;

Μπαίνεις στο Google Play και το κατεβάζεις στο κινητό σου, δωρεάν. Στην συνέχεια μπορείς να εντοπίσεις άλλους χρήστες ή να προσκαλέσεις φίλους σου μέσω  social media και email. Όταν βρεθείτε επιτέλους, θα μπορείς να τους στέλνεις το φωνητικό μήνυμα “Yo” στα κινητά τους και να απαντούν κι εκείνοι. Mε ένα “Yo”,

Το έχασαν τελείως εκεί στην Sillicon Valley…;

Ο Moshe Hogeg, CEO της εταιρείας Mobili, που έχει αναπτύξει  ένας από τους  πιο γνωστούς  κλώνους του Instagram, εδωσε  από την τσέπη του 200.000 δολάρια στην ομάδα Arbel  για να αναπτύξει Yo. Δεν είναι ο μόνος που τρελάθηκε όμως. Συνολικά η εφαρμογή χρηματοδοτήθηκε με 1,2 εκατομμύρια δολάρια . "Yo" ρε, επανάσταση...


Ρομαντικό;

Το Yo βασίζεται σε μια ιδέα που αγαπούν πολύ εκεί στην Silicon Valley. Την ιδέα του να δημιουργείς  κάτι, ένα ψηφιακό ραβασάκι που φέρνει πιο κοντά τους ανθρώπους.  Είναι κοινώς αποδεκτό πλέον πως το Facebook έχει φέρει μεγάλη παγωμάρα και αποξένωση στην ανθρώπινη επαφή.  To Υο θέλει να σε πείσει να πλησιάζεις ξανά κορίτσια στο μπάρ, να γνωρίζεις κόσμο όπως παλιά,  μόνο με ένα ψηφιακό «σκούντημά», με ένα Yo, να τον δεις και να σε δει.Αν το δεις τόσο ρομαντικά,   δεν είναι κακή ιδέα. Βέβαια ,  στο τέλος  ΔΕΝ θα κερδίσεις το ενδιαφέρον του/της με ένα Yo, γιατί δεν είσαι από την Δυτική Βαλτιμόρη του The Wire ούτε σε λένε 50 Cent, αλλά είπαμε, ρομαντισμός…



Είμαι επιχειρηματίας/marketer. Αξίζει να ασχοληθώ;

Ναι, το κοινο συνήθως εκτιμάει τα brands που κάνουν και λίγο πλάκα με τον εαυτό το. Σε μια υποθετική κατάσταση θα μπορούσες να το δεις και πιο σοβαρά:  Για παράδειγμα, αν είσαι ένα νέο ιταλικό εστιατόριο πχ και μέρες Μουντιάλ που είναι θέλεις να διαφημίστείς, μπορείς να στέλνεις  ένα Yo στο κοινό σου κάθε φορά που έχεις ένα νέο deal. Προς το παρόν βέβαια το Yo, λέει μόνο..."Yo" και τίποτα άλλο. (δοκίμασε στο repeat, είναι το πιο ξεκαρδιστικά ανούσιο πράγμα που έχεις βάλει στο κινητό σου)



Πάει καλά;
Περισσότερα από 50.000 κατεβάσματα ως τις 17 Ιουνίου και 4 εκατομμύρια μηνύματα δείχνουν πως κάτι καλό κινείται με το Yo… Oι κριτικές  της εφαρμογής επίσης, είναι αρκετά θετικές.

Καινοτομία ή φούσκα;
Κάποιοι πιστεύουν πως ναι, όταν ο κόσμος πληρώνει χιλιάδες δολάρια για να λέει Yo στο κινητό του μπορεί και να είμαστε στα πρόθυρα μιας μεγάλης τεχνολογικής φούσκας.  Κάποιοι λένε πως μπορεί και να μην συμβαίνει τίποτα από ολα τα παραπάνω και το Yo να είναι μια ακόμα φάρσα του Nathan Fielder. Όμως, πίσω από την  ιδέα και το σχεδιασμό της εφαρμογής υπάρχει ενας επενδυτής με χρόνο και χρήμα για χάσιμο, ο οποίος σήμερα  είναι το πρώτο όνομα στους τίτλους των tech.viral media και ποιος ξέρει, μπορεί να βγάλει και χρήματα από το "YO". Κάπου εκεί εξω ο Μπανκ Μορλαντ του The Wire θα εχει σκάσει στα γέλια..

  
Υπάρχει ένα  video που να εξηγεί με χιούμορ  τον θόρυβο του YΟ;

Στήβεν Κόλμπερτ, σε μεγάλα κέφια:




Share this article :

0 comments:

Post a Comment