Monday 23 June 2014

Πτήση MH370: Ένοχοι η Μικρή Γοργόνα και ο ΕΤ




Δεν είναι μόνο το αεροπλάνο. Είναι οι 239 επιβάτες που χάθηκαν χωρίς να δοθεί μια λογική εξήγηση, χωρίς να απαντηθεί  συγκεκριμένα το «πως;» και το «γιατί;» αυτής της ιστορίας.  Είναι 239 άνθρωποι που αντιμετωπίστηκαν  περίπου σαν ένα κακό επεισόδιο του “Lost”: με υπερβολές και αερολογίες στην αρχή, με αδιαφορίες στο τέλος. Οι οικογένειες των αγνοούμενων περνούσαν καθημερινά από την κόλαση στον παράδεισο και τούμπαλιν, μέσα από τις αντιφατικές πληροφορίες που δημοσίευαν οι ανώτατες αρχές της Μαλαισίας.

(κατευθείαν στο 1.13, τώρα!)



Την προηγούμενη εβδομάδα, στα βρετανικά media διέρρευσε μια ακόμα θεωρία πως, αν η εξαφάνιση του αεροπλάνου προκλήθηκε από ανθρώπινη παρέμβαση τότε ο πιλότος Ζάχαρι Αχμάντ Σαχ  λογικά είναι ο ένοχος.  Την ίδια στιγμή, εκπρόσωπος της Μαλαισιανής αστυνομίας  δήλωσε πως η έρευνα βρίσκεται ακόμα  σε εξέλιξη και δεν υπάρχου επαρκή στοιχεία για να ενοχοποιηθεί ο πιλότος. Είναι πιο εύκολο για τις μαλαισιανές αρχές να συνεχίζουν στο τροπάριο του "Δεν ξέρουμε τίποτα" παρά να βρεθούν πιο κοντά στο "ξέρουμε κάτι".



Τα σενάρια του LOST

Ποτέ ξανά στην ιστορία  της αεροπορίας δεν δημοσιοποιήθηκε τόσο ανοικτά η ανάλυση και η έρευνα ενός ατυχήματος. Μέχρι και πριν από την πτήση MH370, οι επιστήμονες της αεροπορίας μιλούσαν στο δικό τους κλειστό κοινό. Μερικοί δημοσιογράφοι του τεχνολογικού ρεπορτάζ και οι λίγοι πιστοί ακροατές τους. Η εξαφάνιση του αεροσκάφους των Μαλαισιάνων Αερογραμμών έφερε επιθεωρητές ατυχημάτων, ειδικών συστημάτων αερασφάλειας, μηχανικών δορυφορικής επικοινωνίας, πιλότους, ερευνητές  υποθαλάσσιων περιοχών και πολλούς ακόμα επιστήμονες  να δέχονται ερωτήσεις σε ρυθμό πολυβόλου από τα πιο γνωστά media της τηλεόρασης και του Ιντερνετ.  Οι περισσότεροι επιστήμονες είχαν να αναπτύξουν μια «εκδοχή», ένα σενάριο για το τι συνέβη στο χαμένο Μαλαισιανό αεροσκάφος με τους 239 επιβάτες. Όμως από κάθε σενάριο έλειπε το πιο σημαντικό: Μια πραγματική πληροφορία, έναν κόκκο αλήθειας  που να αποδεικνύει πως κάποιο από αυτά τα σενάρια ευσταθεί. 

Μυστικά και Ψέμματα

Σήμερα το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της υπόθεσης φαίνεται πως είναι όχι το τι φανερώνουν οι Μαλαισιανές αρχές για το χαμένο αεροσκάφος, αλλά το τι κρύβουν. Η τακτική τους να δημοσιοποιούν ως «βάσιμες πληροφορίες» στοιχεία μπερδεμένα και ασύνδετα μεταξύ τους είναι εντυπωσιακή:  Για παράδειγμα, μέσα στο αεροπλάνο «ταξίδευε» και ένα τεράστιο φορτίο με μπατάρίες λιθίου. Στην δημοσιότητα δόθηκε μόνο το όνομα της μεταφορικής εταιρίας και όχι του κατασκευαστή. Λίγο αργότερα και μετά από έντονες πιέσεις συγγενών των αγνοουμένων, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα αρχείο με στοιχεία από δρομολόγιο της πτήσης  στον Ινδικό Ωκεανό, όπως κατεγράφη από τον δορυφόρο Inmarsat. Τελικά το αρχείο αποδείχτηκε δυσανάγνωστό ακόμα και για επιστήμονες της αεροπορίας και δεν προσέφερε καμία ουσιαστική πληροφορία για το τι συνέβη.

Sounds Of Silence

Η Μαλαισιανή κυβέρνηση  με συγκεχυμένες πληροφορίες και ελλιπή στοιχεία έκανε τους δημοσιογράφους να «σωπάσουν» . Το ίδιο έχουν αναγκαστεί να κάνουν οι εμπλεκόμενες εμπορικές εταιρίες: η Rolls Royce, η Boeing  και οι Μαλαισιανές  αερογραμμές.  Η Boeing δεν μπορεί να τοποθετηθεί δημόσια για το υλικό, δηλαδή για το χαμένο αεροσκάφος, ως άμεσα εμπλεκόμενο μέλος.  Ζούμε σε μια εποχή που ένα σωρό μικροαντικείμενα μπορούν να εντοπιστούν ηλεκτρονικά από κάθε σημείο του πλανήτη, δεν ισχύει όμως  το ίδιο για ένα ολόκληρο αεροσκάφος.

Ένας ανήσυχος άνθρωπος

Αυτοί που δεν θα σταματήσουν όμως να ψάχνουν την αλήθεια είναι  οι αεροπορικές εταιρίες  που διαχειρίζονται αεροπλάνα τύπου Boeing 777. Η Emirates που εδρεύει στο Dubai , είναι ο μεγαλύτερος διαχειριστής αεροπλάνων 777. Ο πρόεδρος της, Tim Clark , είναι ιδιαίτερα ανήσυχος: «Κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ και θέλω να μάθω τι συνέβη. Κάποιος κατάφερε να παρεμβάλλει σε τρία κεντρικά μέρη του αεροπλάνου. Για να  πετύχει κάτι τέτοιο απαιτείται γνώση που ούτε οι πιλότοι μας δεν κατέχουν. Κάποιος εισέβαλλε στα συστήματα και ήξερε πολύ καλά τι κάνει και γιατί το κάνει.» Ο Clark,που ύπο την δική του καθοδήγηση η Emirates έγινε ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας παγκοσμίως έχει βάσιμες υποψίες  να πιστεύει πως το πλοίο κατελήφθη σ ε τρία νευραλγικά σημεία: Στον  αναμεταδότη ( σύνδεσμος αερογραμμής και εδάφους που καταγράφει διαρκώς την θέση του αεροπλάνου) , το σύστημα επικοινωνιών και μεταφορών (ACARS)  που στην περίπτωση του Boeing 777 είχε προγραμματιστεί να στέλνει δεδομένα στο κέντρο ελέγχου κάθε 30 λεπτά και τον «εγκέφαλο»  του αεροσκάφους, το σύστημα διαχερίσης πληροφοριών (AIMS) που βρίσκεται στο cokpit του αεροπλάνου.

To πρόβλημα

  Το σενάριο του Κλάρκ κάνει λόγο για το σύστημα ACARS. Aρχικά οι Μαλαισιανοί είπαν πως το τελευταίο μήνυμα από το cockpit μεταδόθηκε στις 1:30. Ο αναμεταδότης είχε σταματήσει να λειτουργεί από τις 1:22. Ήταν ξεκάθαρο πως οι πιλότοι ήξεραν πως ο αναμεταδότης είχε πάψει να λειτουργεί. Όμως 10 μέρες μετά, οι Μαλαισιανοί άλλαξαν την ιστορία τους, λέγοντας πως το τελευταίο μήνυμα «έφυγε» στις 1:19, τρία λεπτά πριν κλείσει ο αναμεταδότης, αλλά το σύστημα ACARS δεν κατάφερε ποτέ να το εντοπίσει και να το μεταβιβάσει στο κέντρο ελέγχου. «Δεν ξέρουμε ποιος έκλεισε το ACARS” δήλωσε ο γενικός διευθντής των Μαλαισιανών Αερογραμμών Αχμάντ Ντζαχάρι Γιάγια. 

H Μικρή Γοργόνα και οι Ιλουμινάτι
   
Με εκφράσεις  όπως «ποιος έκλεισε το ….»  αποδεικνύεται ξεκάθαρα πως υπήρξε  επέμβαση στο αεροπλάνο από άνθρωπό, όχι από τον E.T, ούτε από την μικρή Γοργόνα, ούτε καν από  μαύρη τρύπα ή τον στρατό των ιλουμινάτι όπως μετέδωσε η τηλεόραση.

( Βασισμένο σε στοιχεία από αυτό )


Share this article :

0 comments:

Post a Comment