Wednesday 16 April 2014

Σεξ και Κωμωδία στο Twitter αεροπορικής εταιρείας!




Τελικά, με κάποιο τρόπο η US Airways μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter δημοσίευσε την εικόνα μιας γυμνής γυναίκας με ένα αεροπλάνο-μινιατούρα στο αιδοίο της. Το tweet έμεινε για περίπου μια ώρα στον λογαριασμό της εταιρείας και στην συνέχεια σβήστηκε. Ένα χρυσό βατόμουρο για το Πιο Τρομακτικό/Αστείο Ρεζιλίκι στην Ιστορία τoυ digital marketing ετοιμαζόταν να απονεμηθει στον υπάλληλο social media που ήταν ο δράστης αυτού του αριστουργήματος (δες κάτω), μαζί με την απόλυση του. Τελικά κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.




Αρχικά, η έρευνα της US. Airways έδειξε πως ο άτυχος υπάλληλος είχε κάνει μια διαβολικά απρόσεκτη κίνηση: Είχε κάνει cut+paste στη προσβλητική εικόνα ενός μηνύματος που είχε σταλεί στην εταιρεία. Μόνο που το “paste” είχε γίνει σε νέο tweet.  Θα μπορούσε να ονομαστεί και «Ο Γητευτής του Πληκτρολογίου» και να θυμίζει τίτλο ταινίας του θρυλικού Λέσλι Νίλσεν.  Τελικά η μεγάλη έκπληξη από την έρευνα της εταιρείας (εκτός από την έκπληξη των πελατών της εταιρείας που έγιναν μάρτυρες μιας…νέα χρήσης των αεροπλάνων της)  προήλθε από την επιβεβαίωση πως ο «δράστης» του tweet δεν θα απολυθεί. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Matt Miller δήλωσε πως ήταν «ένα λάθος που μπορεί να συμβεί στον καθένα» ενώ επιβεβαίωσε πως η photo έδειχνε «μια γυμνή γυναίκα με ένα αεροπλάνο παιχνίδι ανάμεσα στα πόδια της»

Το «άτυχο» tweet της U.S Airways όπως ήταν αναμενόμενο έφερε την εταιρεία στο επίκεντρο της προσοχής. Η τελετή της απονομής των βραβείων Pulitzer είχε την ατυχία να συμπίπτει χρονικά με την στιγμή που ένα αεροπλανάκι εισέβαλε στην επίμαχη ζώνη μιας γυναίκας.  Μαντέψτε για ποιο από τα δυο περιστατικά έγιναν οι περισσότερες συνομιλίες στο Twitter. Ναι, αυτό:





Τελικά ήταν σωστή η μη απόλυση του social media manager; Ναι. Γιατί  η εταιρεία αφού  αντιλήφθηκε τον παράγοντα «ανθρώπινο λάθος.» και αντί να ακολουθήσει τον γνωστό δρόμο της πυγμής, υπερασπίστηκε τον υπάλληλο.  Γιατί η US Airways ανέδειξε το ζήτημα πως,  πίσω από τον χειρισμό των social media, εταιρικών και μη, βρίσκονται άνθρωποι. Τελικά αυτό που μοιάζει με Epic Fail για την αμερικάνικη αεροπορική εταιρεία μπορεί να εξελιχθεί σε αυτό που συμβαίνει μετά το φινάλε μιας καλής κωμωδίας. Το χειροκρότημα του κοινό.




Share this article :

0 comments:

Post a Comment